Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen worden hieronder beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, wat begeleiding nodig hebt, of gewoon even hoi wilt zeggen: we zijn er voor je.

Stuur ons een e-mail:

hello@matchaandco.com

Stuur ons een WhatsApp:

+34 622 136 343

Bel ons:

+34 931 702 161

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Waar kan ik mijn bestelgeschiedenis bekijken?

Ga bij 'Mijn Account' naar 'Bestellingen' om je bestelgeschiedenis te bekijken.

Wat is de status van mijn bestelling?

In afwachting van betaling: We hebben je betaling niet ontvangen en de bestelling wordt niet verwerkt.
In afwachting: Wachten op de bankoverschrijving.
Verwerken: We hebben je betaling ontvangen en bereiden je bestelling voor. We laten het je weten zodra het ons magazijn verlaat.
In afwachting: We verwerken je bestelling. We e-mailen je zodra het is verzonden.
Voltooid: De bestelling is verzonden en is onderweg.
Geannuleerd: De bestelling is geannuleerd en niet voltooid.
Terugbetaald: Je geld wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt.
Mislukt: Er was een probleem met je betaling en we konden je bestelling niet verwerken.

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Log in op je account en ga naar de sectie 'Bestellingen' om de status van je bestelling te controleren. Zodra we je bestelling hebben voorbereid en deze onze faciliteit verlaat, sturen we een e-mailmelding met een link om je pakket te volgen.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

We werken samen met gespecialiseerde verzendbedrijven zoals Correos, Correos Express en DHL. Alle zendingen hebben een trackingnummer om de status van uw pakket op elk moment te lokaliseren.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn £3,50 voor pakketten binnen het land. Verzending is gratis voor bestellingen boven £35. (Behalve eilanden)

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?

We streven ernaar om je matcha zo snel mogelijk bij je te krijgen, dus we zullen alles doen wat we kunnen om ervoor te zorgen dat je bestellingen binnen 48u/72u op werkdagen aankomen*. Bestellingen die na 13:00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag verwerkt. *Toepasselijke voorwaarden voor het vasteland, levertijden voor de Balearen en Canarische Eilanden kunnen variëren.

Kan ik mijn verzendgegevens wijzigen nadat ik de bestelling heb geplaatst?

Ja, e-mail ons zo snel mogelijk met uw bestelnummer en het nieuwe afleveradres.

Wat gebeurt er als mijn bestelling wordt geretourneerd?

Als het pakket niet binnen twee weken kan worden bezorgd, wordt het teruggestuurd naar onze kantoren. Als we uw geretourneerde pakket ontvangen, kan dit om de volgende redenen zijn:

  • Het adres is onjuist.
  • Niemand kon het pakket ophalen tijdens de periode van 2 weken bij het afhaalpunt.
  • Het pakket werd geweigerd door de klant.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn pakket aankomt?

Als je niet thuis bent wanneer het pakket aankomt en de koerier het niet bij iemand anders of op een veilige plek kan achterlaten, zullen ze een notificatiekaart achterlaten. De koerier zal twee keer proberen te bezorgen. Als niemand het pakket op het opgegeven adres kan ontvangen, geef ons dan een werkadres of het adres van een vriend of familielid. Als je geen notificatie hebt ontvangen en je pakket niet is aangekomen, neem dan contact met ons op met je e-mail en ordernummer via ons support e-mailadres.

Wat is 'Mijn Account' en wat kan ik doen?

In 'Mijn Account' vind je alle informatie met betrekking tot je profiel binnen Matcha & CO, zoals bestellingen, abonnementen, downloads, betaalmethoden of verzendadressen. Je kunt je gegevens bewerken of je voorkeuren wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Klik op 'herstel je wachtwoord', en we sturen een link naar je e-mail om het te resetten.

Wat is uw annuleringsbeleid voor abonnementen?
Zijn er kosten voor het aanmelden voor een abonnement?

Nee, er zijn geen kosten om je aan te melden. Je betaalt alleen voor de producten waarop je geabonneerd bent.

Kan ik de status van mijn abonnement zien?

Natuurlijk! Ga naar 'Abonnementen' om de status van je abonnement(en) te bekijken.
Actief: Je ontvangt je matcha maandelijks.
Geannuleerd: Je maandelijkse abonnement is geannuleerd en je zult het niet opnieuw ontvangen.
In afwachting van annulering: Je ontvangt volgende maand je laatste abonnementsbox. Zodra deze is ontvangen, wordt je abonnement beëindigd.

Wat zijn abonnementen?

Wanneer je je abonneert op een Matcha & CO-product, ontvang je elke maand een pakket met je favoriete matcha. De eerste bestelling zal binnen 48u/72u op werkdagen aankomen, en vervolgens ontvang je je matcha maandelijks.

Wat zijn de betaalmethoden?

De belangrijkste betaalmethoden zijn creditcards/debitcards, PayPal en bankoverschrijving. Al onze betaalmethoden zijn veilig. Creditcards/debitcards worden veilig beheerd door Stripe en zijn versleuteld met het SSL (Secure Socket Layer) beveiligingssysteem.

Is het veilig om mijn creditcard te gebruiken?

Ja! Alle aankopen die op onze website worden gedaan, zijn 100% veilig. Al uw gegevens worden beschermd en versleuteld door Stripe. Matcha & CO slaat uw creditcard-/debitcardgegevens nooit op.